Vesa Rosendahl jatkaa Luisteluliiton puheenjohtajana

Entinen huippuluistelija Vesa Rosendahl jatkaa Suomen Luisteluliitto ry:n puheenjohtajana. Vuodesta 2015 puheenjohtajana toiminut Rosendahl valittiin liiton syyskokouksessa lauantaina yksimielisesti jatkamaan kaksivuotiskauden tehtävässä.

Rosendahl luisteli itse lähes kaksi vuosikymmentä kansallisen tason huipulla sekä pitkään myös kansainvälisellä tasolla. 2002 olympialaisissakin mukana olleen Rosendahlin paras saavutus oli yleisluistelijoiden EM-pronssi 1500 metrillä 2002. MM-kisoissa Rosendahl edusti Suomea kolme kertaa.

Uusiksi hallituksen jäseniksi valittiin erovuoroisten tilalle Robert Brandt, Annakaisa Kivioja, Anneli Kymäläinen sekä Jiuliano Prisada.

Hallituksessa jatkavat Vesa Rosendahl (puheenjohtaja),  Hannu Koivu, (varapuheenjohtaja), Antti Kuljukka, Ilkka Rahnasto ja Jouko Vesterlund.