Nammo Lapua Oy ja Suomen Luisteluliitto jatkavat yhteistyötä

Suomen Luisteluliitto ja Nammo Lapua Oy ovat solmineet sopimuksen, joka jatkaa pitkää yhteistyökumppanuutta.

Nuoret naisluistelijamme Inzellissä (kuva: Kimmo Kivioja)

Nammo Lapua Oy on suomalainen ammusvalmistaja, joka tekee runsaasti yhteistyötä urheilualan toimijoiden kanssa.  Luisteluliitto ja Nammo Lapua Oy aloittivat yhteistyön jo kaksi vuotta sitten ja yhteistyö koski ensisijaisesti nuorten maajoukkueen toimintaa päätähtäimenä nuorten MM-kilpailut. Yhteistyösopimus sai täten jatkoa tulevalle kaudelle, jonka päämääränä on edelleen tukea ja kehittää nuoria luistelijoita Suomessa, erityisesti Suomen naisluisteluprojektia, jota vetää Kimmo Kivioja.

-Haluamme keskittää panoksemme nuoriin luistelutähtiin, joten on hienoa jatkaa pitkäjänteistä yhteistyötä, Nammo Lapua Oy:n toimitusjohtaja Raimo Helasmäki kertoo.

-Mahtavaa jatkaa yhteistyötä luistelun ystävien ja yhteistyökumppaneiden kanssa, Urheilutoimenjohtaja Janne Hänninen