Kainsainvälisen luisteluliiton tukemalle ISU-projektille jatkoa

Kansainvälinen luisteluliitto ISU jatkaa Suomen ja muiden pohjoismaiden tukemista niin kutsutun ISU-projektin muodossa. Kauden 2017-18 projektin kohderyhmänä ovat B- ja C-ikäiset juniorit.

”Hienoa saada laajennettua liiton tukea nuoremmillekin luistelijoille. ISU-projektin myötä tarjoamme mahdollisuuksia kansainvälisissä ympyröissä n. 30 urheilijalle laajalla ikäjakaumalla” – toteaa urheilutoimenjohtaja Janne Hänninen

ISU-projektin myötä Luisteluliitto tarjoaa myös seuravalmentajille 2-tason koulutusta. Kevään 2017 pikaluistelukongressin myötä ISU on halukas määrittelemään valmennuskoulutustasot kansainvälisessä pikaluistelukentässä ja on tähän palkannut Suomen Luisteluliiton. Valmentajakoulutuksesta vastaa Carolien Hunnemann.

Suomen Luisteluliiton nuorisovaliokunta on valinnut ISU-projektiin seuraavst urheilijat:

Paju Kilpeläinen

Sini Siro