Luistelukesä jatkuu Forssassa!

Forssan suvi-ilta on koko perheen iloinen liikuntatapahtuma!

Perinteinen suvi-ilta kokoaa urheiluhullut Forssaan lauantaina 17.6.

Forssan suvi-ilta kokoaa rullaluistelijat, juoksijat ja pyöräilijät iloiseen koko perheen urheilutapahtumaan lauantaina 17.6. Ilmoittautua voi 15.6. saakka, mukaan kisaan pääsee vielä jälki-ilmoittautumallakin Forssan jäähallilla kisalauantain aamuna 10:30 mennessä. Kisapäivän voi päättää ruokailun jälkeen saunan lauteilla tai kylpylän poreissa.

Rullaluistelulähdöt tapahtuvat klo 11.20 alkaen. Luistella voi joko ilman sauvoja tai sauvojen kanssa. Luistelumatka on kaikilla 34km.

-Suvi-illan matka on juuri sopiva. Sen jaksaa jokainen normaalikuntoinen ja tyydyttävän luistelutaidon omaava henkilö 12 vuotiaista 65 vuotiaisiin, Luisteluliiton tapahtumapäällikkö Lauri Paalasmaa kannustaa.

Suvi-illassa on mukana lähes 4000 kuntoilijaa, tunnelma ja järjestelyt ovat aina loistavat! Paikanpäällä saa aamukahvit ja eväät pikkurahalla. Jokainen osallistuja saa kisasta myös muistopalkinnon.

-Kisakeskuksessa kuhisee ja päivän aikana tapaa urheilusta tuttuja ihmisiä monista eri lajeista. Tunnelmaa luo Forssalainen leppoisa juontaja ja hyväntuulen musiikki, lisäksi Suvi-illan after skate on kesän parhaita, Paalasmaa hehkuttaa.

Katso lisää ja tule mukaan Forssan Suvi-iltaan >>