Arkisto

Luisteluliitto ja Powerslide yhteistyöhön

Suomen Luisteluliitto ry sekä saksalainen rullaluistinvalmistaja Powerslide Gmbh ovat solmineet yhteistyösopimuksen.

Yhteistyön tarkoitus on parantaa kilparulla- ja roller derby-luistinten sekä molempiin lajeihin liittyvin varaosien ja tarvikkeiden saatavuutta kotimaisessa kivijalkakaupassa.

Liiton jäsenistölle etu yhteistyöstä on merkittävät jäsenetutarjoukset, jotka on hyödynnettävissä yhteistyöliikkeiden kautta. Jäsenetutarjousmallisto on räätälöity aloittelevista kilpaharrastajista maajoukkuetason urheilijoihin saakka. Tarjonnassa Powersliden race luistimet, Matter kilpatason renkaat sekä Chaya roller derby luistinmallisto, mutta mukana myös fitness tason luistimia trendikkäästä Swell mallistostamme kuntoharjoitteluun.

Hankkimalla välineistön tätä kautta parannat liiton resursseja tapahtumamarkkinoinnissa sekä maajoukkueiden pyörittämisessä sekä tietenkin itse hyödyt paikallisesta palvelusta sekä edullisista hinnoista.

Tarjousmallisto kokonaisuudessaan sekä yhteistyöliikkeet julkaistaan toukokuun aikana. Mallistoon voi tutustua jo etukäteen seuraavilla sivustoilla

Katso koko tiedote yhteistyöstä >>