Syysliittokokous lauantaina 26.11.

Suomen luisteluliiton sääntömääräinen syysliittokokous pidetään Juhani Järvisen muistokilpailun päätyttyä  Oulunkylässä Helsingissä lauantaina 26.11.

Syysliittokokous pidetään Oulunkylän tekojääradan toisen kerroksen kokoustilassa lauantaina 26.11.2016 n. klo 16:00, tai heti Juhani Järvisen muistokilpailun viimeisen kilpailumatkan päätyttyä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä liiton toimistoon viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta, perjantaihin 11.11. klo 12 mennessä.

Kokoukseen ovat tervetulleita liiton seurojen edustajat. Useampaa seuraa edustavan osallistujan tulee todistaa äänioikeutensa valtakirjalla.

Seuroja pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen torstaihin 17.11.2016 klo 12 mennessä. Ilmoittautuminen osoitteessa: https://www.lyyti.in/Suomen_luisteluliiton_syysliittokokous_4079

Kokouksen materiaalit, esityslista, toiminta- ja taloussuunnitelma sekä mahdolliset materiaalit muihin esityksiin lähetetään seuran ilmoittautumisen yhteydessä nimeämälle yhteyshenkilölle perjantaihin 18.11.2016 mennessä.

2016 syyskokous kutsu

valtakirja