Junioricup 2016 ja Finnish Inline Cup 2016

Seuroja pyydetään ilmoittautumaan mukaan Junioricup 2016 ja Finnish Inline Cup 2016 osakilpailujen järjestäjiksi.

Junioricup 2016
1. sprinttimatka 100m – 200m + 2. yhteislähtömatka 300m – 3000m ikäluokan mukaan.

Samalla organisoidaan aikuisten Finnish Inline Cup 2016 samoissa tapahtumissa. (1. Sprinttimatka 200m ja + 2. yhteislähtömatka 3000m -5000m)

Tavoite: 6 kilpailua ( 4 kisaa touko / kesäkuu , 2 kisaa/  elokuu)
Alustava ehdotus seuroille:
Turku ja Pori toukokuu
Lahti ja Helsinki kesäkuu
Seinäjoki ja Oulu elokuu

Kysymykset/ ehdotukset: Lauri.paalasmaa@luisteluliitto.fi ja Jari.lepola@gmail.com

Muuta: allekirjoittanut toimii rullaluistelun lajipäällikkönä vastuullaan järjestölliset lajiasiat, yhteistyökumppanuudet, lajikokeilutapahtumat, tapahtumakalenteriasiat.

Valmennuskoordinaattori Jari Lepola ja kilparullaluisteluvaliokunta vastaavat pääsääntöisesti kilpailutoiminnasta lajileireineen.
Huom! Kesällä 2016 startataan lajien (pikaluistelu/ rullaluistelu) yhteisleiritystä, jossa koordinointivastuu aakkosjärjestyksessä Hännisellä, Niemisellä, Lepolalla ja Paalasmaalla. Osallistuvat toteutukseen: Andberg, Hunneman

Ilmoittautumiset lajin arvokisoihin (EM- ja MM-kisoihin) Tuula.puputti@luisteluliitto.fi