Nammo Lapua Oy tukemaan nuorten maajoukkuetta

Suomen Luisteluliitto on solminut yhteistyösopimuksen Nammo Lapua Oy:n kanssa.

Nammo Lapua Oy on suomalainen ammusvalmistaja, joka tekee runsaasti yhteistyötä urheilualan toimijoiden kanssa. Luisteluliiton kanssa solmittu sopimus tukee Luisteluliiton nuorten maajoukkueen työskentelyä.

–       Olemme iloisia yhteistyömahdollisuudesta Luisteluliiton kanssa. Yrityksellemme on tärkeää olla tukemassa erityisesti nuoriso- ja naisurheilua, kertoo Nammo Lapua Oy:n toimitusjohtaja Raimo Helasmäki.

–         Olemme erittäin tyytyväisiä, että nuorten maajoukkue sai tukijan. Huippuluistelijoita kasvaa nuorten maajoukkueen kautta. Jotta suomalaisen huippuluistelun jatkuminen voidaan varmistaa, on äärimmäisen tärkeää panostaa nuoriin urheilijoihin, lisää Luisteluliiton urheilutoimenjohtaja Janne Hänninen.