Carolien Hunneman Luisteluliiton seurakehittäjäksi

Suomen Luisteluliitto tiedottaa:

Carolien Hunneman on aloittanut 3.8.2015 työt Suomen Luisteluliiton seura- ja short track-valmentajana sekä seurakehittäjänä.

– Olemme iloisia saadessamme liiton työporukkaan uusia näkökulmia ja uutta energiaa. On ensiarvoisen tärkeää hyödyntää Hunnemanin Hollannissa kerryttämää kokemusta ja lajiosaamista myös suomalaisessa seuratyössä, kertoo Luisteluliiton urheilutoimenjohtaja Janne Hänninen.

Hunneman on entinen maratonluistelun ammattilainen ja pikaluistelun moninkertainen SM-mitalisti. Hän on liikunnanopettaja ja valmentanut Helsingin Luistinkiitäjien nuoria pikaluistelijoita Jason Andbergin kanssa vuodesta 2013.

– Olen innoissani päästessäni kehittämään suomalaista seuratyötä ja short trackia eteenpäin liittotasolla. Olen tehnyt tämänkaltaista työtä ennenkin, joten koen, että minulla on paljon annettavaa, Hunneman kommentoi uutta positiotaan.

Suomen Luisteluliitto toivottaa Carolien Hunnemanin lämpimästi tervetulleeksi mukaan valmennus- ja kehitystiimeihinsä!