Ilmoittautuminen on auki! Suomen Luisteluliiton kesäleiri – Honkiniemi, Ähtäri 22.-24.5.2015

Luisteluliiton perinteinen I-kesäleiri järjestetään Seinäjoen Urheilijoiden toimesta Ähtärinjärven kauniilla rannalla Honkiniemessä.

Leiripäällikkönä nuorten olympiavalmentaja Tuomas Nieminen.
Tästä on hyvä aloittaa kesän harjoittelu, kohti talven koitoksia! Jokainen luistelija – nuorempi tai vanhempi – on tervetullut harjoittelemaan ja nauttimaan leirielämästä toukokuun lopulla.
Alustava leiriohjelma (järjestävä seura pidättää oikeuden muutoksiin).
Perjantai 22.5.
18.00 Saapuminen leirille, kahvia, leipää ja majoittuminen
18.30 Leirin avajaiset – urheilijoiden ja valmentajien esittely
19.15 Harjoitus
20.30 Sauna ja uinti
21.15 Iltapala
21.30 Valmentajapalaveri – teema: seurojen välinen yhteistyö/leirit
Lauantai 23.5.
7.30 Herätys
8.15 Aamupala
9.30 Harjoitus
11.30 Lounas
14.00 Harjoitus   (vieraileva valmentaja mahdollinen)
16.30 Päivällinen
18.00 Illanvietto sekä Nuoriso- ja juniorincuppien    päätöstilaisuus (teroituskurssi myös mahdollinen)
21.00 Iltapala
21.30 Sauna ja uinti
21.30 Valmentajapalaveri – teema: valmentajakoulutus
Sunnuntai 24.5.
7.30 Herätys
8.15 Aamiainen
9.30 Harjoitus
11.30 Lounas
12.15 Leirin päätös ja kotiin lähtö
Leirimaksu (Luisteluliitto maksaa osallistuvien seuravalmentajien / -ohjaajien leirimaksun)
– 88€ / henkilö sisältäen täysihoidon
– ateriat perjantain välipalasta – sunnuntain lounaaseen
– majoituksen omin liinavaattein (vuokraus 5 €/ henkilö)
– saunat, veneiden, pelialueiden ja –välineiden käytön.
Leirimaksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkopankkitunnuksia tai maksukorttia käyttäen. Ilmoittautumiset 12.5. mennessä!

Leiri-ilmoittautumiset ovat sitovia. Alle 10 vrk ennen leirin alkamista tehdyistä peruutuksista pidätetään 100 % leirin hinnasta. Sairastapauksen sattuessa on SLL:lle toimitettava lääkärintodistus.

Majoitus rivitaloissa / mökeissä. Ota mukaan omat liinavaatteet tai makuupussi.
Varusteet: Urheiluvarusteet, vapaa-ajan varusteet, peseytymisvälineet ja lämmintä vaatetta.
Voit ilmoittautua leirille tämän linkin kautta: https://www.lyyti.in/Luisteluliiton_1_kesaleiri_Honkiniemi_Ahtari_1289