Syysliittokokous Seinäjoella 16.11.2013

Luisteluliiton syysliittokokous järjestetään Seinäjoella Cumulus-hotellissa (Kauppakatu 10, 60100 Seinäjoki) 16.11.2013 klo 16.

Liittokokouskutsut on lähetetty seuroille.

Ilmoittautumiset kokoukseen osoitteeseen slloffice(at)luisteluliitto.fi 11.11. mennessä.

Ehdollepanotoimikunta tiedottaa

Suomen Luisteluliiton syysliittokokouksessa valitaan hallitusjäseniä erovuorossa olevien tilalle tai heitä jatkamaan. Erovuorossa ovat seuraavat jäsenet: Kimmo Ilmavirta, Pekka Pajunen, Taina Saari ja Mikko Yli-Ojanperä.

Mikäli jäsenseurat haluavat tuoda mahdollisen jäsenesityksensä liittokokoukselle ehdollepanotoimikunnan kautta, pyydetään seurojen esityksiä ehdollepanotoimikunnan jäsenelle lauantaihin 9.11.2013 mennessä. Ehdollepanotoimikunnan muodostavat Hannu Koivu, Jari Lepola ja Tapani Potka kokoonkutsujana.

Yhteystiedot: hannu.koivu(at)fimnet.fi, jari.lepola(at)gmail.com, tapani.potka(at)pp.inet.fi