Syysliittokokous Seinäjoella 17.11.2012

Luisteluliiton syysliittokokous järjestetään Seinäjoella Sokos Hotel Lakeudessa 17.11.2012 klo 15.30.

Liittokokouskutsu on lähetetty seuroille.

Ilmoittautumiset kokoukseen 12.11.2012 mennessä osoitteeseen slloffice(at)luisteluliitto.fi.

Ehdollepanotoimikunta tiedottaa

Suomen Luisteluliiton syysliittokokouksessa valitaan hallitusjäseniä erovuorossa olevien tilalle tai heitä jatkamaan. Erovuorossa ovat puheenjohtaja Pertti Niittylä sekä seuraavat jäsenet: Ilkka Rahnasto, Jyrki Jääskeläinen, Timo Levo ja Esa Kymäläinen.

Mikäli jäsenseurat haluavat tuoda mahdollisen jäsenesityksensä liittokokoukselle ehdollepanotoimikunnan kautta, pyydetään seurojen esityksiä ehdollepanotoimikunnan jäsenelle perjantaihin 9.11.2012 mennessä. Ehdollepanotoimikunnan muodostavat Hannu Koivu, Jari Lepola ja Tapani Potka kokoonkutsujana.

Yhteystiedot: hannu.koivu(at)fimnet.fi, jari.lepola(at)gmail.com, tapani.potka(at)pp.inet.fi