Finnish Inline Cup 2011 päätökseen Turussa, Suihkonen ja Grönberg Cup-voittoihin

Finnish Inline Cupin päätöskilpailu käytiin Turussa Kupittaan matoradalla 10.9.2011. Hieno syyskelikään ei enää saanut väkeä liikkeelle eikä finaalikilpailussa nähty juurikaan suuria yllätyksiä. Lähes kaikki osakilpailut kiertänyt Tampereen KuntoPirkkojen Sirpa Grönberg vei naisten Cup-voiton ansioikkaasti pistein 132. Toiseksi kokonaiscupissa tuli Turun Urheiluliiton Kati Koota, joka Turussa otti osakilpailuvoiton saaden kasaan 118 p. Roosa Maanpää sijoittui naisten Cup:ssa kolmanneksi pistein 68.

Miesten FIC kokonaiskilpailun voiton vei HTL:n Jani Suihkonen. Miehissäkin toki laskelmoitiin tarkasti sillä viimeisen osakilpailun tuplapisteet mahdollistivat sen, että TuUl:n Jorma Reijosella olisi ollut mahdollisuus Cup:n kokonaisvoittoon mikäli Suihkonen olisi jostain syystä joutunut keskeyttämään. Kilpailu kuitenkin käytiin reilussa urheiluhengessä loppuun asti ja Cup:n voittokolmikko miehissä on 1. Suihkonen Jani HTL, 2. Reijonen Jorma TuUl, 3. Brandt Robert HTL.

Rullaluistelukauden lähestyessä loppuaan kotimaan kisojen osalta, on mahdollisuus hieman rauhoittua ja miettiä myös vuotta 2012. Myöhemmin tarkentuvana ajankohtana pidettävään kauden palkitsemistilaisuuteen sekä syyskokoukseen toivomme runsaasti harrastajia ja kilpailijoita mukaan antamaan palautetta, ideoimaan uutta, kehittämään vanhaa. Olemalla läsnä on mahdollisuus saada äänensä kuuluviin. Lisäinfoa tilaisuudesta ja sen ajankohdasta myöhemmin.

(Pahoittelut alkuperäisen uutisen väärästä tiedosta naisten Cupin osalta. Syynä tietotekninen virhe yhden osakilpailun pisteiden osalta.)