Suihkonen ja Koota Kakskerran Lenkin FIC-osakilpailuvoittoihin Turussa

Järjestyksessään jo kymmenes Kakskerran Lenkki -rullaluistelukilpailu on luisteltu tänään Turun Hirvensalon,Satavan ja Kakskerran saarilla runsain luistelijajoukoin.Helle ei luistelijoita karsinut eivätkä ukkoset ehtineet kastelemaan. Kakskerran Lenkki oli osa Finnish Inline Cup:ia ja myös sauvarullaluistelucupin osakilpailu.

16 km:n voiton vei miehissä Turun Urheiluliiton Sami Koivula, joka ainoana luistelijana on osallistunut kaikkiin kymmeneen järjestettyyn Kakskerran Lenkkiin. Toiseksi luisteli Seinäjoen Urheilijoiden Marko Rahkonen perässään Turun Urheiluliiton Kristian Plit. Kolmannen ja neljännen sijan kesken käytiin tiukka taisto ja lähes hiuskarvan verran samalla loppuajalla Plitistä neljännelle sijalle jäi Jukka Raukko, Turku.Naisten voitto meni Helsinkiin HTL:n Soile Kalliolle, toisena Tampereen Sisun Sonja Betancourt. Kolmantena maaliin luisteli Wellmax teamin Veera Salomaa. Matkan suuria sankareita olivat myös juniorit, joista nuorin luistelija vasta 6-vuotias Aleksanteri Tuononen!

38 km:n sauvattomien sarja oli Finnish Inline Cup -osakilpailu, jonka voiton vei selvästi HTL:n Jani Suihkonen. Toisena seuratoveri, pikaluistelijana enemmän tunnettu Robert Brandt (HTL). Miesten kolmanneksi luisteli Samuli Laulumaa.

Naisten kärjessä ei suuria yllätyksiä koettu. Ensimmäisen sijan vei Turun Urheiluliiton Kati Koota, perässään niukasti seurakollega Julia Salo (TuUl). Kolmannelle sijalle luisteli Wellmax Teamin Maria Juvas.

38 km:n sauvarullaluistelucupin osakilpailuvoiton vei Petri Tattinen Alastarolta, toisena Pentti Pyrhönen (Liitarit) ja kolmantena Timo Sollo Hämeenlinnasta. Naisten sarjan voitti Anne Varjonen Uudestakaupungista, toisena Aira Harju Maskusta.

Onnittelut kaikille voittaneille, niin sijoituksista kuin itsensä voittamisestakin!