Suomen Luisteluliitto ja luistelusta innostunut Kometos jatkavat yhteistyötä

Suomen Luisteluliitto ja Kometos Oy ovat sopineet yhteistyönsä jatkamisesta. Kometos on kansainvälisesti toimiva yritys, joka on maailman johtava elintarvikkeiden sulatuslaitteiden ja moduulirakenteisten elintarvikelaitosten valmistaja. Kometos valmistaa myös kokonaisia teurastamoja sekä autojen pesulaitteita.

– Luisteluinnostus on vallannut meidän yrityksen henkilöstön. Olemme ottaneet tavoitteeksemme helmikuun loppupuolella luisteltavan Kuopion Jäämaratonin. Meitä on noin jo 20 harjoittelemassa pikaluisteluvalmentajan ohjauksessa Seinäjoen tekojäällä. Näin tämä yhteistyösopimus näkyy myönteisesti myös talomme sisällä, kertoi itsekin luistelukärpäsen purema toimitusjohtaja Raimo Niemi Kometos Oy:stä.

Myös muut yhteistyökumppanit jatkavat

Aikaisemminkin yhteistyökumppaneina olleet Nokia ja Trexet jatkavat yhteistyötä Suomen Luisteluliiton kanssa. Näiden lisäksi Suomen Luisteluliitolla on joitakin hollantilaismanagerin kumppaneita.

Pertti Niittylä p. 0400 905 697