Syysliittokokous Seinäjoella 14.11.2010

Suomen Luisteluliiton syysliittokokous järjestetään Seinäjoella 14.11.2010 klo 10. Syysliittokokous järjestetään Sokos Hotel Lakeudessa osoitteessa Torikatu 2, 60100 Seinäjoki.

Syysliittokokouskutsu on lähetetty seuroille.

Ilmoittautumiset 10.11.2010 mennessä lomakkeella.

Majoitustarjous 13. – 14.11.2010:

* majoitusta tarvitseville tarjoamme edullista ryhmähintaa seuraavasti;
* yhden hengen huone 63,24 e/huone/vrk
* kahden hengen huone 78,03 e/huone/vrk
– huonehintoihin sisältyy aamiainen noutopöydästä ja aamusauna
– edullisen huonehinnan saa mainitsemalla ”Suomen Luisteluliitto”
– varaukset myyntipalvelusta (arkisin 8 – 16) puh. 010 7648 100 tai myyntipalvelu.seinajoki(at)sokoshotels.fi tai suoraan hotellista puh. 010 764 8000 tai lakeus.seinajoki(at)sok.fi

Ehdollepanotoimikunta tiedottaa

Suomen Luisteluliiton syysliittokokouksessa Seinäjoella 14.11.2010 valitaan hallitusjäseniä erovuorossa olevien tilalle tai heitä jatkamaan. Erovuorossa ovat puheenjohtaja Pertti Niittylä sekä jäsenet Jyrki Jääskeläinen, Kati Koota, Timo Levo ja Ilkka Rahnasto.

Mikäli jäsenseurat haluavat tuoda mahdollisen puheenjohtaja- tai jäsenesityksensä liittokokoukselle ehdollepanotoimikunnan kautta, pyydetään seurojen esityksiä ehdollepanotoimikunnan jäsenelle torstaihin 11.11.2010 mennessä. Ehdollepanotoimikunnan muodostavat Hannu Koivu, Jari Lepola ja Tapani Potka kokoonkutsujana.

Yhteystiedot: hannu.koivu(at)fimnet.fi, jari.lepola(at)gmail.com, tapani.potka(at)pp.inet.fi