Rullaluistelun tiedotusasiat kesäkausi 2010

Rullaluistelun tiedottajana SLL:ssa kesän aikana toimii Johanna Kallio Turusta. Seurat/kilpailujärjestäjät/tulospalvelun henkilöt/harrastajat jne. voivat lähettää SLL:n nettisivuille tarkoitettua julkaistavaa virallista materiaalia, esimerkiksi kilpailukutsut,tulokset ym. info valmiiksi muokatussa muodossa suoraan Johannalle, joka informaation käsittelee ja julkaisee.

Käytännössä tämä tarkoittaa siis sitä, että virka-aikojen ulkopuolella sekä viikonloppuisin tiedotuksen hoitaa Johanna, virka-aikoina(ma-pe 8-16) SLL:n toimisto. Poikkeuksen tekee heinäkuu, jolloin kaikki tiedotus kulkee Johannan kautta (SLL:n toimisto lomalla).

Kilpailujen tulokset tulee lähettää valmiiksi muokattuina ja yksinkertaisina eli tuloksista tulee ilmetä matkat,sarjat,sijoitus,osallistujan nimi ja seura ja aika. Ratamatkoilla yhteislähtöjen voittajan aika riittää. Mikäli kyseessä on cup-osakilpailu, tapahtuman järjestäjä/tulospalvelu hoitaa myös cup:n kokonaistilannepisteiden päivityksen. Akuuteissa tapauksissa olethan ystävällinen ja laita myös tekstiviesti alla olevaan numeroon, tiedoksi vain siitä että sähköpostiin on saapunut pikaisesti julkaistavaa materiaalia.

Myös SLL:n jäsenseurojen käyttöön tarkoitettujen lainaluistinten koordinointi ja varauslistat löytyvät Johannalta.

Valokuvia kilpailuista jne. voidaan myös laittaa esille. Mikäli siis saat hienoja kuvia kilpailuista,tapahtumista tms. miksi et jakaisi niitä myös muun harrastajakunnan iloksi? Myös Euroopan kisamatkoilta tms. otetaan kisaraportteja julkaistavaksi liiton sivuille.

Aurinkoista rullailukesää kaikille!

Yhteystiedot: