Kevätliittokokous ja kauden päätöstilaisuus 10.4.2010 Vantaan Flamingossa

Luisteluliiton kevätliittokokous ja kauden päätöstilaisuus järjestetään 10.4.2010 Sokos Hotel Flamingossa Vantaalla. Näitä ennen on ohjelmassa myös seurajohtajien kokous ja kauden arviointitilaisuus.

Kauden päätöstilaisuudessa palkitaan kauden parhaat sekä luovutetaan Suomen ennätys -diplomit.

Aikataulu:

• klo 14 seurajohtajien kokoontuminen ja kauden arviointitilaisuus, 3. krs
  • klo 16.30 kevätliittokokous, 3. krs
  • klo 18 kauden päätöstilaisuus ja kakkukahvit, bankettisali

Tervetuloa kaikki mukaan!

Ilmoittautuminen

Päivän tilaisuudet ovat avoimia kaikille, mutta niihin on ilmoittauduttava ennakkoon 5.4.2010 mennessä.

Viihdekeskus FlamingoViihdekeskus Flamingo sijaitsee Vantaalla kauppakeskus Jumbon yhteydessä osoitteessa Tasetie 8, 01510 Vantaa. Kts. kartta ja saapumisohjeet

Luisteluliiton tilaisuudet järjestetään Sokos Hotel Flamingon tiloissa. Kokouskeskus sijaitsee kolmannessa kerroksessa ja bankettisali hotellin vastaanoton vieressä.

Viihdekeskus Flamingossa ja kauppakeskus Jumbossa on mm. hotelli, kylpylä, elokuvateatteri, keilaviihdekeskus sekä lukuisia kauppoja ja ravintoloita. Lisätietoja osoitteista www.flamingo.fi ja www.jumbo.fi. Lisätietoja kylpyläpalveluista löytyy osoitteesta www.flamingospa.fi.

Majoitustarjous Sokos Hotel Flamingossa

Sokos Hotel Flamingosta voi varata kokousviikonlopulle tarvittaessa majoituksen seuraavasti:

• 1-hengen huone 94 e/huone/vrk
  • 2-hengen huone 114 e/huone/vrk

Huonehinta sisältää runsaan buffet-aamiaisen.

Huoneet ovat käytössä tulopäivänä arkisin sekä sunnuntaisin klo 14.00 jälkeen (lauantaisin klo 16.00) ja ne tulee luovuttaa lähtöpäivänä viimeistään klo 12.00.

Varaukset tehdään suoraan Sokos Hotels Myyntipalveluun puh. 0201234600, faksi 020 1234 646 tai sähköpostitse sokos.hotels@sok.fi, 30.3.2010 mennessä.

Varausta tehtäessä tulee mainita kiintiön nimi: Suomen Luisteluliitto.