Luisteluliiton syysliittokokous järjestettiin Porissa

Luisteluliiton syysliittokokous järjestettiin Porissa lauantaina 21.11.2009. Paikalla oli 14 jäsenseuraa.

Liittohallitukseen valittiin uudelleen erovuorossa olleet Pekka Pajunen, Mikko Yli-Ojanperä sekä Suvi Vuorinen. Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Kimmo Ilmavirta.

Liittohallituksessa jatkavat puheenjohtaja Pertti Niittylä sekä jäsenet Kati Koota, Ilkka Rahnasto, Jyrki Jääskeläinen sekä Timo Levo.

Kokouksessa hyväksyttiin lisäksi kilpailusääntömuutokset sekä SM-kilpailujen erityissäännöt ja vahvistettiin SM-kilpailujen osanottomaksut.

Syysliittokokouksessa hyväksyttiin myös liiton toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2010.

Seuroille lähetetään kokouksen pöytäkirja liitteineen, joissa on tarkemmat tiedot päätöksistä.