Rullaluisteluseura Katukiitäjien kurssit ja luistelut käynnissä

Rullaluistelun alkeiskurssi pidetään tiistaisin Paavo Nurmen patsaalla klo 18 – 19. Jäsenille kurssi on ilmainen, muilta 10 €/aikuinen, 5 €/lapsi. Tekniikkakursseja pidetään Pirkkolan luisteluradalla maanantaisin klo 18–19. Ennakkoilmoittautuminen molempiin ja tiedustelut puhelimitse 050 5151 681.

Keskiviikkoluistelu lähtee joka keskiviikko Paavo Nurmen patsaalta klo 18 ja mukaan voi tulla jokainen, joka tuntee pärjäävänsä rauhallisella kaupunkilenkillä. (Vaikeitten paikkojen luistelua – jos niitä ilmenee – opetamme lenkillä!). Keskiviikkolenkeillä luistellaan hitaimpien ehdoilla. Ilmoittautuminen keskiviikkoluisteluun puhelimeen 050 5013 735.

Lenkkejä eikä kursseja pidetä märällä kelillä.

Yhdistyksen nettisivut eivät ole juuri nyt käytettävissä, koska palvelin, jolla sivut ovat, on ”kaatunut”. Ongelman ratkaisussa saattaa kulua päiviä. Tiedusteluihin mm. retkistä ja jäsenyydestä vastaavat tällä välin Soile Kallio, puh 050 515 1681, Juice Leskinen, puh 050-5013735 ja Riitta Kiiskinen, puh 050-3066170.

Tervetuloa mukaan!

Katukiitäjät ry