Luisteluasujen käyttö sekä mainossäännösten noudattaminen

Luisteluliitto haluaa muistuttaa luistelijoita maajoukkueluisteluasujen käytöstä kilpailuissa ja leireillä sekä mainossääntöjen noudattamisesta alla olevien ohjeiden mukaisesti:

1. Mainokset luistelijan asusteissa

Suomessa järjestettävissä kansallisissa ja kansainvälisissä kilpailuissa noudatetaan ISU:n sääntöjä. Kansallisissa kilpailuissa myös seurojen ja muiden luisteluasujen mainosten tulee olla ISU:n sääntöjen mukaiset (mainossäännöt kilpailukalenterissa).

2. Liiton edustusasut

Suomen Luisteluliiton (SLL) edustusasuja voidaan käyttää vain liiton järjestämissä edustustehtävissä kilpailu- ja leirimatkoilla. Asun käytöstä päättää SLL. Muissa kilpailuissa sekä uusien että vanhojen SLL:n edustusasujen käyttö on kiellettyä.

3. Mainokset SLL:n edustusasussa

SLL:n edustusasujen mainospaikat ovat SLL:n omaisuutta ja SLL määrittää periaatteet, jonka mukaan mainoksia asuihin painetaan. Omatoimisesti liiton asuihin ei saa mainoksia painaa.

Lisätietoja saa toiminnanjohtaja Sauli Pollarilta.

Suomen Luisteluliitto ry