Mika Poutala vieraana Hyvää seuraa -ohjelmassa Urheilukanavalla

Mika Poutala oli vieraana SLU – Hyvää Seuraa -ohjelmassa Urheilukanavalla tiistaina 4.3.2008. Ohjelman voi katsoa nyt myös internetissä.

Mika Poutala Urheilukanavalla: Seura ja äiti pikaluistelun taustavoimat

"Seura on tukenut minua kilpailumatkojen kustannuksissa ja osanottomaksuissa. On myös tosi hienoa, että minulla on ollut pienestä asti sama valmentaja", sanoo pikaluistelija Mika Poutala.

Mika Poutalalle ja hänen äidilleen vapaaehtoistyö seurassa on tuttua urheilu-uran eri vaiheissa. Poutala ei voisi kuvitellakaan, että asemoisi nyt huippu-urheilun menestyksen jälkeen itsensä joksikin staraksi. "Nyt on minun tehtäväni auttaa seuraa", sanoo huippu-urheilija ja musiikintekijä Mika Poutala.

Pikaluistelija Mika Poutala SLU – Hyvää Seuraa -ohjelmassa Urheilukanavalla tiistaina 4.3.2008 klo 18.30. Uusinta lauantaina 8.3. klo 9.00.

SLU – Hyvää Seuraa -ohjelmasarja starttasi syksyllä 2007 kulttuuri- ja urheiluministeri Stefan Wallinin haastattelulla. Ohjelman vieraina ovat olleet kansanedustaja Leena Harkimo, EK:n toimitusjohtaja Leif Fagernäs, SAK:n puheenjohtaja Lauri Ihalainen, huippulentopalloilija Timo "Dole" Tolvanen, Veikkauksen toimitusjohtaja Risto Nieminen, aerobicin maailmanmestari Tuuli Matinsalo, YLEn talkshow juontaja Arto Nyberg, huippujuoksija Samuli Vasala, tv:stä tuttu Ville Klinga, valmentaja Reijo Jylhä sekä olympiavoittajat Pertti Karppinen, Tapio Korjus ja Marja-Liisa Kirvesniemi, jääkiekkovaikuttaja Hannu Kapanen, jalkapallovalmentaja Atik Ismail, nyrkkeilijä Eva Wahlström ja SLU:n puheenjohtaja Timo Laitinen.

Lähde: www.slu.fi

Alla olevasta lisätietolinkistä voit myös käydä katsomassa ohjelman (oikealla yläreunassa).

Lisätietoja: http://www.slu.fi/lum/numero_4_2008/mediauutiset/mika_poutala_seura_ja_aiti_pikal/