Pikaluistelun valmennusforum

9-10.6.2007 PAJULAHTI Tulevana kesänä tullaan järjestämään valmennusforumi, jossa tavoitteena on päivittää luistelun valmennustietoutta seuroissa.

Koolle kutsujana toimii tapahtuman suunnittelusta vastaava luisteluliiton maajoukkueen päävalmentaja Janne Hänninen ja toteutuksesta vastaamme kaikki yhdessä. Koulutuksessa on hyviä alustuksia. Joten toivomme luistelijoiden ohella myös kaikkia seuravalmentajia ja -ohjaajia joukolla mukaan!
Koulutusmaksuon 70 €/henkilö 2 hengen huoneissa,sisältäen täysihoidon lauantain lounas-sunnuntain lounas, valmennusmateriaalin, majoituksen, saunat sekä alueen urheilumahdollisuudet. Luisteluliitto laskuttaa koulutusmaksun osallistuneilta.
Ilmoittautumiset 31.05.2007 mennessä toimistoon!
office@luisteluliitto.fi, puh. 09-34812582, Suomen Luisteluliitto, Radiokatu 20, 00240 Helsinki

Välitäthän viestiä valmennusforumista kaikille seuravalmentajille!

Kevätterveisin,
Janne Hänninen