Friday Mile Loimaalla 11.5.2007

Loimaalla luisteli ennätysmäärä kisailijoita.

Friday Mile korttelikilpailu Loimaalla 11.5.2007 avasi kesän ulkokilpakauden

Loimaan toria kiersivät perjantai-iltana sekä In Line Tourin rullaluistelijoita että Friday Milen mailereita juosten. Tapahtuman alun lempeä auringonpaiste muuttui illan koleuteen mutta sekään ei illan urheilullista antia haitannut. Loimaan toria kiersi ennätysmäärä rullaluistelijoita, peräti 56 henkeä. Lajin ”gurun” Lauri Paalasmaan mukaan Loimaalla koettiin yksi rullaluistelun parhaista kisoista. Suomen tällä hetkellä ehkä paras rullaluistelija Jarmo Valtonen näytti sekä lyhyellä että pitkällä matkalla miten leikittelevän kovaa mennään katuradalla. Juoksun Friday Mile jäi osanottajamäärissä rullaluistelulle, mutta maajoukkuetason aina iloinen Suvi Myllymäki piristi koleaa iltaa tekemällä naisten reittiennätyksen lennokkalla askelellaan. Mikko Lahtio otti kokeneiden Mikael Talasjoen ja Simo Wannaksen kiusaksi voiton hyvällä loppuvedollaan. Illan lähettäjänä ja haastateltavana oli SUL:n pj ja juuri Euroopan yleisurheiluliiton hallitukseen valittu Antti Pihlakoski.

TULOKSET

Paikka: Loimaan tori
Aika: klo 18.00
Sarjat: N/M FIC, juniorisarjat
Matkat: kaikille 1 kierros (700 m), tytöt 3 kierrosta, pojat ja naiset 6 kierrosta, miehet yl. 10 kierrosta. Joka matkalta voittajalle tavarapalkinto, yhteispisteissä joka sarjassa palkitaan 3. parasta (sprintti + pidempi matka) FIC pisteet yhteistuloksista
Ilmoittautumiset etukäteen 10.5 mennessä petri.kajander@loimaa.fi
Kilpailutiedot
: O-P Rastas 050 3500 725
Järjestäjinä: Sarasport Loimaa, Loimaan kaupunki ja SLL

HUOM! Tapahtumassa avataan Luisteluliiton kilpailusarja FIC (Finnish Inline Cup) ensimmäisellä osakilpailulla. Muistathan hankkia kilpailulisenssin ajoissa!