Syysliittokokous ja tuomarikoulutus

Suomen Luisteluliitto ry:n syysliittokokous pidetään Seinäjoella 18.11.2006. Samassa yhteydessä järjestetään tuomarikoulutus. Tervetuloa!

Suomen Luisteluliiton syysliittokokous pidetään lauantaina 18.11.2006 klo 12.00 Sokos Hotel Lakeudessa Seinäjoella. Hotellin osoite on Torikatu 2, puh. 06- 4195 111. Mikäli sinulla on tarvetta majoittumiseen, suosittelemme pikaista huone-varausta, koska hotellissa on samaan aikaan muita tapahtumia ja huoneita saatavilla rajoitettu määrä.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Ehdotukset liiton kokouksessa käsiteltävistä asioista on lähetettävä liiton toimistoon viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta.

Sitovat ilmoittautumiset Luisteluliiton toimistoon sähköpostitse torstaihin 09.11.2006 mennessä osoitteella office@sll.slu.fi.

Tuomarikoulutus

Suomen Luisteluliitto ry järjestää tuomarikoulutuksen lauantaina 18.11.2006 klo 17.00 alkaen Seinäjoen Sokos Hotel Lakeudessa. Osoite on Torikatu 2, puh. 06- 4195 111. Mikäli sinulla on tarvetta majoittumiseen, suosittelemme pikaista huonevarausta, koska hotellissa on samaan aikaan muita tapahtumia ja huoneita saatavilla rajoitettu määrä.

Koulutuksessa käsitellään ISU:n kongressissa Budapestissa viime kesänä tehtyjä sääntömuutoksia ja yleisiä asioita tuomaroinnista sekä käydään läpi myös muiden toimihenkilöiden (maalituomari, kierroslaskija, ratavalvojat jne.) työtehtäviä. Lisäksi on tarkoitus käydä läpi muutaman viikon takaisen ISU:n tuomarikurssin asiat pääpiirteittäin.

Koulutus on suunnattu kaikille aktiivisesti seuratyössä toimiville ihmisille, jotka osallistuvat myös kilpailutoimintaan toimitsijoina. Kurssin pääkouluttajana toimii ISU:n mestaruuskilpailujen ylituomari Hannu Koivu. Kurssi on ilmainen.

Sitovat ilmoittautumiset Suomen Luisteluliittoon sähköpostitse torstaihin 09.11.2006 mennessä osoitteella office@sll.slu.fi.

Tervetuloa!