Nuoriso Cup

Pyydämme seuroja lähettämään liittoon listat kauden 2006-2007 Nuoriso Cupiin osallistuvista junioreista.

Toivomme, että viime vuoden tapaan seurat kokoavat listan omista Nuoriso Cupiin osallistuvista junioreistaan ja lähettävät listan mahdollisimman pian tiedoksi Suomen Luisteluliittoon osoitteella office@sll.slu.fi.

Nuoriso Cupin säännöissä ei ole tapahtunut suuria muutoksia – ne ovat jotakuinkin samat kuin viime vuonna. Myöskään ikäsarjoihin ei ole tullut muutoksia.

Mikäli viime kauden ilmoittautumislomake on päässyt hukkumaan, tässä pohja Excel -muodossa. Lomaketta voi jatkaa tarpeen mukaan copy-pastella. Huomaathan, että lomakkeessa on kaksi sivua, toinen "vanhoille" ja toinen "uusille" cupilaisille. Voit vaihtaa välilehtiä klikkaamalla lomakkeen vasemmasta alareunasta.

Ilmoittautumislomake