Kotimainen rullaluistelukausi päättyi

Maarianhaminassa luisteltiin kauden viimeinen liiton alainen kotimainen rullaluistelukilpailu.

Rullaluistelukauden päätösluistelut luisteltiin lauantaina 09.09.2006 Maarianhaminassa. Kuin tilauksesta saatteli aurinko matkaan mukavan määrän luistelijoita niin Suomesta kuin Ruotsistakin nautiskelemaan saariston kauniista maisemista.

Miesten kilpasarjan maratonmatkaa hallitsivat kärjen osalta jälleen ruotsalaiset, kolmanneksi luisteli hienosti Turun Urheiluliiton Jyrki Terävuo. Naisten maratonilla viime vuoden voittonsa uusi jalkavaivoista kärsinyt Heidi Onger Tampereen Sisusta. Myös uusia lupaavia naisluistelijoita oli tänä vuonna mukana, mutta vielä toistaiseksi kuntosarjan puolella.

Puolimaratonin voitot menivät Tampereelle; Ilkka Kaikuvuo voitti miesten 21 km ja Sini-Petriina Parkkinen naisten kilpailun, molemmat Tampereen Sisusta. Tänä vuonna tapahtumassa oli ensimmäistä kertaa mukana myös juniorisarja puolimaratonilla, jonka voitot menivät hienosti TaSin Mikko Allenille ja Ahvenanmaan omalle tytölle Lina Abrahamssonille.

Kiitos kaikille osallistujille ja yhteistyökumppaneille! Kausi saatiin päätökseen hyvissä fiiliksissä – ensi vuonna uudelleen!