Rullaluisteluseurat huomio!

Muistattehan lähettää järjestämienne kilpailujen tarkistetut tulokset liittoon.

Kotimainen rullaluistelukausi on taas aluillaan ja siksi muistutammekin seuroja kilpailutulosten lähettämisestä Suomen Luisteluliittoon mieluiten heti kilpailun jälkeen, ettei asia unohdu. Tulokset lähetetään osoitteeseen office@sll.slu.fi.

Toivomme, että lähetätte tulokset sähköpostitse joko Word- tai Excel -muotoisina liitteinä. Tuloksissa on mainittava kilpailun täydellinen nimi, päivämäärä ja kilpailupaikkakunta. Lisäksi luistellut sarjat ja matkat on merkittävä selkeästi tuloslistoihin.

Aikoja merkittäessä älkää käyttäkö kaksoispisteitä ajan-määreiden väleissä. Numerot erotellaan toisistaan tavallisin pistein ja pilkuin.

Tulokset tulevat liiton internetsivuille sitä mukaa kun niitä toimistoon lähetetään – tavallisesti ensimmäisenä kilpailunjälkeisenä arkipäivänä. Jos huomaat, että oman seurasi järjestämän kilpailun tulokset puuttuvat nettisivuilta, tarkista kisajärjestäjiltä että kilpailutulokset on toimitettu asianmukaisesti eteenpäin.

Myös kansainvälisissä kilpailuissa käyvien suomalais-luistelijoiden toivotaan lähettävän sähköpostitse vapaamuotoisia kisaraportteja, kuvia ja tuloksia liiton toimistoon mahdollisimman pian ko. kilpailun jälkeen.

Menestyksekästä kilpailukesää kaikille!