Luisteluliitto hakee määräaikaista valmentajaa

Suomen Luisteluliitto ry hakee pikaluistelumaajoukkueelle valmentajaa määräaikaiseen työsuhteeseen kaudelle 2006-2007.

Avoin työpaikka

Miesten pikaluistelumaajoukkueen päätoiminen valmentaja

Suomen Luisteluliitto ry hakee miesten pikaluistelun maajoukkueelle valmentajaa tulevaksi kaudeksi 15.08.2006-30.03.2007 väliselle ajalle. Nykyinen päävalmentaja Timo Järvinen on jäämässä vuodeksi vapaalle.

Tehtävät:

• miesten maajoukkueen valmennusleirien suunnittelu ja toteutus
  • arvokilpailujen ja maailmancup -joukkueiden valmentaja- ja joukkueenjohtotehtävät
  • yhteistyö henkilökohtaisten valmentajien kanssa
  • päivittäisharjoittelun toteutuksen seuranta ja tarvittaessa osallistuminen toteutukseen

Valmentajan työ vaatii paljon matkustamista (noin 120 matkavuorokautta.) Tehtävä on määräaikainen.

Edellytämme hakijalta:

• liikunta-alan koulutusta tai työkokemuksen / harrastusten kautta hankittua vastaavaa ammattitaitoa
  • hyviä ryhmätyöskentely- ja ihmissuhdetaitoja
  • esiintymiskykyä ja kouluttajakokemusta
  • riittävää kielitaitoa (englanti) sekä hyvää kirjallista ilmaisukykyä
  • valmiutta työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen 03.07.2006 mennessä osoitteella Suomen Luisteluliitto, Sauli Pollari, Radiokatu 20, 00240 Helsinki.

Tiedustelut: toiminnanjohtaja Sauli Pollari, GSM 050-5004 673.

Suomen Luisteluliitto ry