Rullaluistelutiedotteita

Katso täältä viimeisimmät rullaluisteluun liittyvät tiedotteet. Mukana mm. kurssiasiaa.

Suorita rullaluistelun ajokortti!

Suomen Luisteluliiton ja Liikenneturvan yhteinen rullaluistelun nuorisokampanja, "Suorita StreetCard" on luisteluseurojen ja yksittäisten luistelusta kiinnostuneiden ohjaajien helppo opetusmuoto.

StreetCard on käytännönläheinen taitokoe lapsille, johon he saavat ohjaajaltaan noin 30 minuutin opastuksen. Kun taitokoe on suoritettu, saa lapsi siitä oman StreetCardin. Kortin haltija voi siten rekisteröityä myös omille Streetcard -internetsivuille, joita ylläpitää Luisteluliiton tapahtumapäällikkö Simo Suopanki.

StreetCardin suorittanut lapsi osaa hyväksytyn testin jälkeen mm. pujotella ja jarruttaa sekä tuntee yleisimpiä liikennemerkkejä. Tule mukaan!

_________________________________________________________

Rullaluistelun ohjaajakoulutus

Rullaluistelun ohjaajakoulutus (15h) on siirretty järjestettäväksi myöhemmin alkukesästä. Alkuperäinen kurssi, joka oli suunniteltu pidettäväksi 13.-14.05.2006 Tampereella on peruttu.

Tarkemmat tiedot uuden kurssin ajankohdasta päivitetään liiton internetsivuille myöhemmin toukokuun aikana.

_________________________________________________________

Lasten rullaluisteluleiri

Lasten rullaluisteluleiri Vierumäellä 11.-14.06.2006 on rullaluistelun osalta peruttu. Peruutuksen syynä on vähäinen osallistujamäärä.