Rullaluistelun Master -MM -kilpailut

Haluatko osallistua Masterien Maailmanmestaruuskisoihin Italian Imolassa?

Rullaluistelun Masters -sarjojen MM -kilpailut

Paikka: Imolan moottorirata, Italia. Radan pituus 5 km, korkeuseroa 26 m.
Aika: lauantai 03.06.2006. Sitovat ilmoittautumiset Suomen Luisteluliittoon sähköpostilla 26.05.2006 mennessä osoitteella office@sll.slu.fi.

Sarjat: miehet ja naiset 30 v., 40 v., 50 v., 60 v.
Hinta: ilmoittautumisen hinta on portaittainen. Perillä maksettuna 80 euroa / henkilö.
Majoitus: järjestäjillä kohtuuhintaisia majoitusvaihtoehtoja.
Maksut: jokainen maksaa itse omat kulunsa.

Muuta: Liiton toimisto ilmoittaa luistelijat MM -kilpailuun. Matkajärjestelyt, osallistumismaksut ja niiden kulut hoitaa jokainen itse. Mikäli porukkaa ilmoittautuu runsaasti, harkitaan mahdollisia yhteisjärjestelyjä liiton puolesta.

SLL ei lähetä kilpailujen myöhäisen kilpailukutsun ja jo sovittujen kansainvälisten kilpailujen vuoksi joukkueenjohtajaa kisaan mukaan.

Kuultua Kimmo Ilmavirralta Italiasta: "Olin viime vuonna Imolan Italian Cup -kisassa mukana ja voin sanoa, että rata on fyysisesti vaativa. Ei tule loppukirikisaa."