Kansainvälisiä tuulia

Katso täältä tietoja kauden kansainvälisistä kilpailuista ja lähde mukaan aistimaan kansainvälistä tunnelmaa.

Junioreiden EM -kilpailut järjestetään tänä vuonna Martinsicurossa, Italiassa 12.-19.07., mikäli järjestäjät saavat talousasiat kuntoon. Varapaikkana on samaan aikaan Saksa.

Aikuisten EM -kilpailut pidetään Cassano D`Addassa, Italiassa heinä-elokuun vaihteessa. Päivämäärä on lopullista vahvistusta vaille.

Ruotsissa järjestetään jälleen melko tasokas Sverige Cup, neljä osakilpailua, ajalla 20.05.-01.07. Avauskisa on 20.-21.05. Varbergissa, jossa avataan Ruotsin ensimmäinen "Pista-rata". Baana on 200 metrin mittainen kallistettuine kaarteineen. Lisätietoja: http://www.skridsko.org/

Tanskassa avataan pohjoismaisten ensimmäinen "Pista-rata", Naestvedissa 07.05. ratakilpailuina. Lisätietoja: http://www.dkrul.dk/

Gross-Geraussa Saksassa avataan perinteisesti 29.-30.04. Keski-Euroopan ratakilpailukausi tasokkaissa ympäristöissä. Kisat ovat kaksipäiväiset Frankfurtin kupeessa, pienessä Gross-Geraun kylässä. Rata on noin 400 metriä, hyväpintainen asfaltti. Kilpailuihin on lähdössä Suomesta luistelijoita. Lähdetkö mukaan? Ota yhteys Luisteluliittoon: lauri.paalasmaa@sll.slu.fi tai GSM 050-3304 822.

Kotimainen kilpailukalenteri starttaa Eltsun rullaluistelukisoilla sunnuntaina 16.04. Helsingissä. Kisat järjestää HTL.