Ice Skating Tour päätökseen

Lapsille ja nuorille suunnattu luistelun tapahtumakiertue on tältä talvelta ohi.

Suomen Luisteluliiton suunnittelema ja kuntien kanssa yhteistyössä toteutettu järjestyksessään kahdeksas ICE SKATING TOUR 2006 on saapunut päätepysäkilleen. Talven saldona oli kymmeniätuhansia riemun hetkiä luistimilla liikkuen ja hyvissä fiiliksissä hengaillen. Paikkakuntia kertyi 21.11.-04.03. väliselle ajalle 47 ja tapahtumapäiviä peräti 51 kappaletta.

"Tour" on jo pienemmillä paikkakunnilla kovasti odotettu talven kohokohta monille lapsille, opettajille, kenttähenkilökunnalle ja vanhemmille. Eteläisin paikkakunta oli Kemiön saari Turunmaalla ja pohjoisin Muonio. Merkillepantavaa on retki,- ja kuntoluistelualueiden lisääntyminen kautta maan noin 1-3 kilometrin mittaisilla järvenjääradoilla parissakymmenessä uudessa "matkaluistelukunnassa".

Parasta ICT -tapahtumissa on lasten ja nuorten aito innostus luistelemiseen, kunhan tarjonta vastaa kohderyhmän kysyntään – heidän omalla kielellään. Koko ICT -ryhmän puolesta kiitänkin loistavia luisteluohjaajiamme, yhteistyö-kumppaneita sekä kuntien liikuntasihteereitä upeasti toimineesta yhteistyöstä. Kiitos ja tervetuloa taas ensi vuonna mukaan!

Päiväkohtaiset jutut: http://www.iceskatingtour.fi/

Kiertuepäällikkö Lauri Paalasmaa, Suomen Luisteluliitto