Entiset maajoukkueluistelijat ja seurat huomio!

SLL kaipaa yhteystietoja entisistä maajoukkuetason luistelijoista.

Jos sinulla tai seurallasi on tietoa, missä päin maata ja maailmaa menneiden vuosien maajoukkueluistelijat ja arvokisamenestyjät sekä SM -kilpailuihin osallistuneet luistelijat nykyään elelevät, lähetä ihmeessä heidän yhteystietonsa Suomen Luisteluliittoon.

Liitto pyrkii keräämään kattavan rekisterin menneiden vuosien luistelijoista ja haluaa samalla kutsua heitä mukaan erilaisiin pikaluistelutapahtumiin. Osoitetietoja olisi lähiaikoina tarkoitus käyttää lähinnä SM- ja veteraani -MM -kisojen kutsukorttien postitukseen.

Seurat voivat myös ehdottaa muutamia omia tärkeitä yhteistyökumppaneitaan laitettavaksi liiton ns. vip -listalle. Näin he saisivat kutsuja pikaluistelukisoihin ja mahdollisesti myös muihin, lajia ja sen näkyvyyttä edistäviin tapahtumiin.

Yhteystietoja (puhelinnumero, osoite, sähköposti) voi lähettää osoitteeseen office@sll.slu.fi