Ice Skating Tour

19.01.2018 09:00 19.01.2018 18:45

KOULULAISLUISTELUT

Klo 9.00-14.00

Suomen Luisteluliiton ja Sallan kunnan nuoriso- ja liikuntatoimen yhteinen Ice Skating Tour -luistelutapahtuma alkaa koululaisluisteluilla. Liikuntatoimi on yhdessä koulujen kanssa koordinoinut tunnin välein vaihtuvat oppilasryhmät jäälle Tour -ohjeistuksen mukaisesti. Jokainen OPPILASTUNTI kestää 60 minuuttia. Mukaan tapahtumapäivään oppilas tarvitsee luistimet ja kypärän. Ohjelmallinen ja musiikillinen luistelutunti päättyy kaakao-, ja/tai teemaistatuksiin.

KOKO PERHEEN LUISTELUILTA

Klo 17.00-18.45

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikenikäiset luistelun ystävät. Ohjelmaa vauhdittavat yhteistyössä jäällä oleva juontaja ja HUIPPUMUSIIKISTA vastaava Tourin oma DJ. Ohjelmassa muun muassa XYLIMAX -Limbo, LÄHITAPIOLAN LuisteluKisa, LuisteluWalssit, TipuTanssit, Viking Line -Kuntoluistelu sekä JääDisko karkkisateineen. Ohjelmassa menoa perheen pienimmille tarjoaa koko perheen Luistele mun kaa! – jääseikkailu, jonka ohjauksesta vastaa Suomen Taitoluisteluliitto seuroineen. Iltaohjelmassa vierailevat jäällä aina iloiset Onni Orava ja Apsi Apina.

Iltatapahtuman LUISTINLAINAUSPISTEESTÄ: hokkareita, taitoluistimia ja kypäriä

Tapahtumapäivään osallistuminen on maksutonta!

Menossa mukana:

Koilismaan Osuuskauppa