Ice Skating Tour

14.12.2017 09:00 14.12.2017 20:00

Koululaisluistelu 9-14

Suomen Luisteluliiton ja Kalajoen kaupungin  liikuntatoimen yhteinen Ice Skating Tour -luistelutapahtuma alkaa koululaisluisteluilla. Liikuntatoimi on yhdessä koulujen kanssa koordinoinut tunnin välein vaihtuvat oppilasryhmät jäälle Tour -ohjeistuksen mukaisesti. Jokainen OPPILASTUNTI kestää 60 minuuttia. Mukaan tapahtumapäivään oppilas tarvitsee luistimet ja kypärän. Ohjelmallinen ja musiikillinen luistelutunti päättyy kaakao-, ja/tai teemaistatuksiin.

KOKO PERHEEN LUISTELUILTA

Klo 18.00-20.00

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikenikäiset luistelun ystävät. Ohjelmaa vauhdittavat yhteistyössä jäällä oleva juontaja ja HUIPPUMUSIIKISTA vastaava Tourin oma DJ. Ohjelmassa muun muassa XYLIMAX -Limbo, LÄHITAPIOLAN LuisteluKisa, LuisteluWalssit, TipuTanssit, Viking Line -Kuntoluistelu sekä JääDisko karkkisateineen. Ohjelmassa menoa perheen pienimmille tarjoaa koko perheen Luistele mun kaa! – jääseikkailu, jonka ohjauksesta vastaa Suomen Taitoluisteluliitto seuroineen. Iltaohjelmassa vierailevat jäällä aina iloiset Onni Orava ja Apsi Apina.

Iltatapahtuman LUISTINLAINAUSPISTEESTÄ: hokkareita, taitoluistimia ja kypäriä

Tapahtumapäivään osallistuminen on maksutonta!