Arkisto

Talvikausi avattu kotimaassa jääleirin ja koulutusten merkeissä.

Seinäjoella vietettiin aktiivinen ja monipuolinen luisteluviikonloppu mainioissa olosuhteissa 4.11.-5.11. Ohjelmassa oli kauden avausleiri, tuomari- ja toimitsija- ja lähettäjäkoulutus sekä syysliittokokous. Lue lisää ”Talvikausi avattu kotimaassa jääleirin ja koulutusten merkeissä.”

Oletko ohjaaja tai valmentaja pikaluistelun parissa ja aktiivinen seuratyössä, luistelukoulussa tai vastaavassa tapahtumatoiminnassa?

Lue lisää ”Valmentajakoulutusta ohjaajille-, valmentajille sekä aktiivisille seuratyöntekijöille”

Pikaluistelun lähettäjäkoulutus Seinäjoella 4.11.2017.

Kauden avausleirin yhteydessä järjestetään avoin lähettäjäkoulutus Seinäjoella 4.11.2017.

Kansainvälisille lähettäjille, seurojen lähettäjille sekä lähettäjätoimista kiinnostuneille järjestetään koulutus, joka valmentaa lähettäjänä toimimiseen kansallisissa ja seurojen omissa kilpailuissa. Koulutus toteutetaan Seinäjoen jääurheilukeskuksessa jääleirin yhteydessä.

Lue lisää ”Pikaluistelun lähettäjäkoulutus Seinäjoella 4.11.2017.”

Luisteluliiton infokirje

Seuroille ja luisteluväelle tiedoksi!

Yhteenvetona ajankohtaisia asioita sekä kuulumisia Luisteluliiton toimistolta, kun rullaluistelukausi on saatu päätökseen ja sateisesta säästä huolimatta on talven luistelukausi jo käynnistymässä. Vielä kerran lämpimät onnittelut vuoden rullaluisteluvalinnoille ja onnea sekä menestystä myös jatkossa!

Lue lisää ”Luisteluliiton infokirje”

Luisteluliiton syysliittokokous lauantaina 4.11.2017 Seinäjoella

Syysliittokokous lauantaina 26.11.

Suomen Luisteluliiton sääntömääräinen syysliittokokous pidetään Seinäjoella, Cumulus City Seinäjoen kokoustilassa, osoitteessa Kauppakatu 10, 60100 Seinäjoki, lauantaina 4.11.2017 klo 14:00.

Lue lisää ”Luisteluliiton syysliittokokous lauantaina 4.11.2017 Seinäjoella”