Arkisto

Suomalainen elämänsä kyydissä Obihiron tonnilla

20-vuotias Samuli Suomalainen oli ns. Elämänsä kyydissä pikaluistelun maailmancupissa sunnuntaina. Japanin Obihirossa Suomalainen pääsi mukaan Mika Poutalalta perimällä maapaikalla 1000 metrin A-ryhmään. Suomalaisen aika kisassa oli 1.13,02 ja sijoitukseksi maailman parhaiden joukossa 20.  Lue lisää ”Suomalainen elämänsä kyydissä Obihiron tonnilla”

Levo ja Suomalainen pikaluistelun maailmancupin avaukseen Japaniin

Oulun Tarmon Harri Levo ja Helsingin Luistinkiitäjien Samuli Suomalainen on valittu kauden kahteen ensimmäiseen pikaluistelun maailmancupin osakilpailuun edustamaan Suomea. Suomen Luisteluliiton huippuluisteluvaliokunta teki valinnat maanantaina. Lue lisää ”Levo ja Suomalainen pikaluistelun maailmancupin avaukseen Japaniin”

Lisenssit ostettavissa kaudelle 2018-2019

Suomen Luisteluliiton lisenssi- ja jäsenjärjestelmä on uudistunut ja siten kaikki lisenssit, vakuutukset, ilmoittautumiset löytyvät yhdestä ja samasta paikasta. Myös seuroilla on oma tietokantansa samassa järjestelmässä, jonka avulla pystyy hallinnoimaan kaikkea seurassa tapahtuvaa toimintaa. Lue lisää ”Lisenssit ostettavissa kaudelle 2018-2019”