Arkisto

Lisenssit ostettavissa kaudelle 2018-2019

Suomen Luisteluliiton lisenssi- ja jäsenjärjestelmä on uudistunut ja siten kaikki lisenssit, vakuutukset, ilmoittautumiset löytyvät yhdestä ja samasta paikasta. Myös seuroilla on oma tietokantansa samassa järjestelmässä, jonka avulla pystyy hallinnoimaan kaikkea seurassa tapahtuvaa toimintaa. Lue lisää ”Lisenssit ostettavissa kaudelle 2018-2019”

Pääkaupunkiseudun roller derby ja pikaluistelu lajiyhteistyöhön

Roller derby -seura Kallio Rolling Rainbow ja Helsingin Luisteluakatemia aloittavat uudenlaisen yhteistyön. Multiskate-konseptissa kaikenikäiset pääsevät opettelemaan luistelulajien perustaitoja edullisesti. Yhteistyö aloitetaan quad- ja inline-luistelun kursseilla sisähallissa, ja myöhemmin osallistujien on mahdollista jatkaa luisteluharrastusta roller derbyn tai pikaluistelun parissa.
Lue lisää ”Pääkaupunkiseudun roller derby ja pikaluistelu lajiyhteistyöhön”

Rullaluistelun EM-kilpailut huipentuivat maratoniin

Suomen juniorit ahkeroivat viikon kestäneissä Euroopan-mestaruuskilpailuissa radalla ja maantiellä. Jani Virtanen ja Nils Vähä-Vahe huipensivat kisat Oostenden keskustaan rakennetulla maraton-radalla. Belgian luistelijat voittivat kotiyleisönsä edessä sekä miesten, että juniori-poikien sarjassa. Ranska, Espanja ja Italia hallitsivat naisten sarjoja. Lue lisää ”Rullaluistelun EM-kilpailut huipentuivat maratoniin”

Suomalaisjuniorit vauhdissa European Cup:ssa