Arkisto

Rullaluistelun EM-kilpailut huipentuivat maratoniin

Suomen juniorit ahkeroivat viikon kestäneissä Euroopan-mestaruuskilpailuissa radalla ja maantiellä. Jani Virtanen ja Nils Vähä-Vahe huipensivat kisat Oostenden keskustaan rakennetulla maraton-radalla. Belgian luistelijat voittivat kotiyleisönsä edessä sekä miesten, että juniori-poikien sarjassa. Ranska, Espanja ja Italia hallitsivat naisten sarjoja. Lue lisää ”Rullaluistelun EM-kilpailut huipentuivat maratoniin”

Suomalaisjuniorit vauhdissa European Cup:ssa

Helsingin Työväen Luistelijoita edustavat Juho Virtanen ja Urho Eklund kilpailivat Euroopan rullaluistelujunioreiden parhaimmistoa omissa ikäluokissaan viikonloppuna Belgian Oostendessa järjestetyissä European Cup:n finaalissa, Flanders Grand Prix:ssa. Lue lisää ”Suomalaisjuniorit vauhdissa European Cup:ssa”

Rullaluistelun Sm-kilpailut ja Junnu Cup:n finaali kilpaillaan Oulussa

Rullaluistelun Suomen mestaruuksista kilpaillaan tulevana viikonloppuna Oulussa. Lauantaina 4.8. luistellaan maratonin Sm-kisat ja samalla 6. kv Virpiniemen maraton. Sunnuntaina 5.8. ratkaistaan mestaruudet ratakisoissa Iinatin vanhalla kartingradalla. Lue lisää ”Rullaluistelun Sm-kilpailut ja Junnu Cup:n finaali kilpaillaan Oulussa”

Oletko ohjaaja tai valmentaja pikaluistelun parissa ja aktiivinen seuratyössä, luistelukoulussa tai vastaavassa tapahtumatoiminnassa? Lue lisää ”Valmentajakoulutusta ohjaajille-, valmentajille sekä aktiivisille seuratyöntekijöille”

Multiskateleiri vietettiin aurinkoisessa Pajulahdessa

Suomen Luisteluliiton järjestämä leiri kokosi Pajulahden urheiluopistolle noin parikymmentä nuorta eri lajeista harjoittelemaan ja tutustumaan short track:iin, roller derby:n ja rullaluisteluun. Lue lisää ”Multiskateleiri vietettiin aurinkoisessa Pajulahdessa”