Arkisto

Pääkaupunkiseudun roller derby ja pikaluistelu lajiyhteistyöhön

Roller derby -seura Kallio Rolling Rainbow ja Helsingin Luisteluakatemia aloittavat uudenlaisen yhteistyön. Multiskate-konseptissa kaikenikäiset pääsevät opettelemaan luistelulajien perustaitoja edullisesti. Yhteistyö aloitetaan quad- ja inline-luistelun kursseilla sisähallissa, ja myöhemmin osallistujien on mahdollista jatkaa luisteluharrastusta roller derbyn tai pikaluistelun parissa.
Lue lisää ”Pääkaupunkiseudun roller derby ja pikaluistelu lajiyhteistyöhön”

Oletko ohjaaja tai valmentaja pikaluistelun parissa ja aktiivinen seuratyössä, luistelukoulussa tai vastaavassa tapahtumatoiminnassa? Lue lisää ”Valmentajakoulutusta ohjaajille-, valmentajille sekä aktiivisille seuratyöntekijöille”

Multiskateleiri vietettiin aurinkoisessa Pajulahdessa

Suomen Luisteluliiton järjestämä leiri kokosi Pajulahden urheiluopistolle noin parikymmentä nuorta eri lajeista harjoittelemaan ja tutustumaan short track:iin, roller derby:n ja rullaluisteluun. Lue lisää ”Multiskateleiri vietettiin aurinkoisessa Pajulahdessa”