Vapaaehtoiset

2017 pikaluistelun nuorten MM-kisojen järjestelyorganisaatio hakee n. 200 vapaaehtoista auttamaan kisajärjestelyissä. Vapaaehtoisille on tarjolla tehtäviä aina kilpailutapahtuman avustavista tehtävistä osallistujien kuljettamiseen asti. Katso tehtäväsisällöt alla olevista linkistä, täytä hakulomake ja tule mukaan kisatiimiin!

Lue lisää vapaaehtoistehtävistä >>

Siirry hakulomakkeeseen >>

MM-kisojen vapaaehtoistehtävät tarjoavat

• Hauska tapa kokea urheilutapahtuma ns. kulissien takaa
  • Käytännön työtä, jota voit hyödyntää vaikkapa opiskelupaikan hakemisessa
  • Kiva, sporttinen työporukka

Vapaaehtoiselta odotamme

• Vähintään 16-vuoden ikä
  • Ystävällinen, iloinen ja reipas käytös
  • Kielitaitoa – suuri osa tehtävistä vaatii uskallusta puhua englantia – ja osa tehtävistä taas vaatii sujuvaa suomenkielentaitoa – listaa osaamisesi hakemukseen!
  • Sitoutumista vähintään kolmeen työvuoroon ajalla 12.-20.2.2017

Osa-alueiden vastaavat laativat vapaaehtoisten työvuorot tammikuun alkuun mennessä. Osa työtehtävistä alkaa jo urheilijoiden saapuessa harjoitusleireille 12.2. alkaen, mutta suurin osa tehtävistä on Oulunkylässä kisapäivien 17.-19.2. aikana.

Vapaaehtoiset saavat ruokailun yli 6 tuntia kestävissä työvuoroissa sekä kisatakin. Kisatakista joudutaan perimään verotusarvo maksu, jonka kuitenkin saa takaisin jos asua ei halua pitää kisojen päätyttyä. Vapaaehtoisille ei makseta matkakuluja, majoitusta tai muita korvauksia.

Lue lisää vapaaehtoistehtävistä >>

Siirry hakulomakkeeseen >>