Pika- ja rullaluistelukauden 2016-2017 lisenssit

jaakko-starttiPika- ja rullaluistelun uusi lisenssikausi alkaa 1.10.Lisenssihinnat ovat entisellään, aikuisten lisenssi maksaa 23 euroa ja lasten lisenssi 12 euroa. Pika- ja rullaluistelun lisenssinhaltijoiden lisenssi säilyy voimassa, kun uusi lisenssi hankitaan 30.9. mennessä. Uusien lisenssinhalijoiden lisenssi tulee voimaan ostopäivästä seuraavana päivänä.

Siirry lisenssin ostoon >>

Lisenssin oston yhteydessä voi hankkia myös Luisteluliiton suositteleman tapahturmavakuutuksen. LähiTapiola vakuuttaa myös tänä vuonna Luisteluliiton kilpaluistelijat,  myös vakuutusten sisällöt ja hinnat ovat entisellään.

Katso tästä lisää lisenssistä ja vakuutuksista >>

Huom! Luisteluliiton lajeista Roller Derbyn lisenssikausi on kalenterivuosi. Roller Derbyn uuden kauden lisenssit tulevat myyntiin joulukuussa.