Tervetuloa Luisteluliiton uusille nettisivuille!

sivuilmeUusien nettisivujen toivotaan palvelevan paremmin sekä vanhoja että uusia kävijöitä, niin harrastajia kuin faneja.

Etusivu on pyhitetty uutisille ja tapahtumakalenterille, sivujen yläosasta löytyvät kaikki Luisteluliiton alaiset lajit ja ylänauhasta lajien harrastamiseen useimmin liittyvät kysymykset, kuten lisenssi ja radat. Muutama pikalinkki sivun vasemmassa yläreunassa auttaa tarkempien kysymysten navigoinnissa. Kaikki hallinnolliset asiat, mm. liiton säännöt löytyvät Liitto-osion alta. Vanhojen sivujen toiminnoista nettitoria ja luistintarvikkeiden vaihtopalstsaa ei ole toteutettu uusille sivuille.

Nettisivu-uudistus koostuu kahdesta osasta. Perusosiot, uutiset ja kalenteri toteutettiin kesän aikana. Kuluvan kauden aikana toteutetaan Tulokset-osio, josta on jatkossa selattavissa pika- ja rullaluistelukisojen suomalaistulokset. Varsinaisesta tulospalvelusta ei vielä ole kyse, mutta jatkossa urheilijakohtaiset tulokset löytyvät aiempaa helpommin nimeä, kisan nimeä tai päivämäärää hakemalla.

Nettisivujen graafinen ilme on osa Luisteluliiton uutta ilmettä. Sama ilme näkyyy jatkossa myös liiton muissa materiaaleissa. Nettisivut totetutettiin yhteistyössä Valo-talossa toimivan Dataladun kanssa.